Tävla mer

Lee Stafford Bling Wake Up CallNär jag ändå är tävlingssugen så passar jag på att delta i en till. Candi tävlar ut Lee Stafford Bling Wake Up Call. Så lat som jag kan vara så skulle jag behöva sånt.
Tävlingen avslutas ikväll klockan 18:00, så jag är ute i sista minuten. Skynda er så hinner ni också tävla!

Fräschar upp ditt hår morgon, middag och kväll! Vissa dagar vaknar du upp med ingen tid över för att tvätta håret och andra dagar ser ditt hår platt och livlöst ut. Ibland blir det spontana utekvällar då du inte har någon tid över till ditt hår. Wake Up Call är en smart produkt som hjälper dig i alla nödsituationer. En spray som tar bort dålig lukt och med hjälp av Lee Staffords välkända doft känns håret rent och fräscht!
Speciella värmeaktiverande ingredienser som ger volym och hjälper till när du vill styla om ditt hår, utan att behöva lägga ner tid på att tvätta håret!

Innehåll: 150 ml

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det förstås. Men kör på handsfree då, dem är väl inte så dyra längre eller? :p

2009-06-29 @ 17:18:07
URL: http://annanost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0