Hemliga planer

Skön skoldag idag. Har precis slutat för dagen. Har påbörjat två nya kurser idag: Samhällskunskap och Fårskötsel
Ska snart ut på en promenad med hundarna, eller om jag tar och tränar med dem istället, hmm..

Ikväll ska vi ha ett möte iaf. Vi är några vänner som har gått ihop och har en jättebra idé som vi vill få med skolan på. Det kommer nog inte bli några problem, men vi behöver lite planering först. Första mötet blir av ikväll. För tillfället håller jag det hemligt, men tids nog kommer ni att få veta. Har stora förhoppningar på mötet och tror att det kan gå riktigt bra.

Imorgon ska man åka hem igen också. Det längtar jag inte efter. Jag hoppas att det går smidigt på buss och tunnelbana med hundarna och packningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0