Mysigt med regn?

Lyssnar just nu på regnet. Tur att jag redan har varit ute och tränat med hundarna. Det är mysigt att sitta inne och lyssna på regnet. Men varför är det så mysigt? Är det för att man njuter av att man inte är ute? Att man slipper bli ofrivilligt blöt? Vad har ni för tankar?

Jag väntar just nu på att mamma ska komma hem från en kompis. Jag köpte hårfärg igår och det ska hon hjälpa mig med idag. Om det blir bra, så visar jag upp resultatet senare. Annars visar jag upp det senare, när jag har fixat till det!

Kommentarer
Postat av: SANNA

Aaw, din stackare. Jag börjar på måndag! Dudå?

2009-08-12 @ 21:52:47
URL: http://winterbirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0