Packar .. igen!

Det är packning på gång. Känns som att det har blivit mycket sådant den här sommaren. Men nu är det sista gången. Flyttar nämligen in på internatet igen imorgon, sen börjar skolan på tisdag.
Har inte tid att packa imorgon, så jag måste göra det nu. Pappa kommer nämligen hit tidigt på morgonen och plockar upp mig, min packning och hundarna. Först ska vi åka till landstället och vara där ett tag. Han hade lite saker att göra. Så när han är upptagen tänkte jag passa på att duscha och träna samt promenera med hundarna. Jag hoppas att få lite gjort med dem innan vi kommer till skolan.

När papppa sedan är klar med vad han nu skka göra, så åker vi givetvis till skolan. Jag  har ingen aning om vilken tid vi kommer ut dit. Men jag hoppas att det är rätt tidigt ändå. Vill hinna hälsa på lite folk innan det är dags att sova.
Jag vet att båda mina hundar kommer att bli helt tokigt glada över att komma tillbaka till skolan. Förhoppningsvis har de inte överdrivet mycket energi då utan kan lugna ner sig rätt snabbt ändå.



Vi har iaf fint runt omkring själva skolan. Tur det ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0