Planer hela dagen



Nu är det frukost på G. Äter mannagrynsgröt och fy tusan vad det är gott. Älskar gröt! :)
Ska strax försöka fixa till mitt hår, helt själv dessutom. Det är första gången jag gör det helt själv, så jag hoppas det går bra. Men jag ska ju bara fixa till lite ojämnheter, så det ska nog gå bra.
Efter det rör jag mig in till stan en snabbis, för att showa med vänner och hundar! Vi får se när jag hinner dit och hur länge jag kan stanna. För efter det ska jag träffa David. Det var ett tag sen nu och jag hoppas att jag klarar av det. Men who am I kidding, jag är ju superwoman, det klarar jag lätt!

Eller .. ?


Kommentarer
Postat av: rafaella

snygg blogg! komentera gärna min blogg och skriv en fråga puss

2009-08-14 @ 21:38:46
URL: http://raffasdagsboks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0