Sentimentalt ..

Jag börjar redan tröttna på skolan igen. Inte på pluggandet, inte på folket, inte heller på allt som händer här, men på avståndet från stan. Jag gillar verkligen inte pendlingen hem och tillbaka hit igen. Speciellt inte efter i fredags på den äckligt fulla bussen. DET var verkligen inte roligt. Att trängas på en buss, med två hundar och packning. Speciellt inte när ena hunden redan är stressad av bussresor. Sen dess har jag panik över att åka hem på helgerna igen.

Det känns inte som att jag har ett "normalt" liv längre. Jag saknar all social kontakt med alla hemma i stan. Jag hatar att vara fast här ute. Jag vill kunna träffa annat folk än de som går på den här skolan. Inte för att jag har någonting emot dem, men jag vill verkligen träffa alla vänner hemma.

Jag blir galen på den här känslan!
What to do?

Kommentarer
Postat av: SANNA

Den är så himla bra! :-)

2009-08-28 @ 12:24:43
URL: http://winterbirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0