Skön skolstart!

Nu kan jag äntligen ta en lugn stund och samla mig framför datorn. Har varit ett par riktigt roliga dagar nu med skolstarten. Det känns som att 2:an kommer att flyta på bra! Men jag har fortfarande ångest inför att åka hem kommunalt, samt att man ska ta sig hit kommunalt. Blir så stressigt med två hundar och packning. Dessutom kan Nikita stressa upp sig rejält. Självklart tränar vi på det och det har blivit mycket bättre!
Pappa har sagt att han ska försöka hämta mig så ofta som möjligt också på fredagar. Så det hoppas jag att han håller!

Snart ska jag ner till middagen, sen blir det träning med hundarna samt en långpromenad. Ska hinna med att plugga också hade jag tänkt. Ingen stress med pluggningen, det ska vara klart nästa vecka, men jag vill göra det så fort som möjligt så att det inte blir en stress sen. Inte är det en så stor uppgift heller. Ska bara skriva en kort presentation av mig och vad jag har för mål med Engelska B . Självklart på engelska då, så ska vi ta det muntligt på nästa lektion.

Det skönaste med att gå Engelska B kursen är att jag slipper vara med på Engelska A lektionerna - som är 3 gånger i veckan. Mer tid åt annat alltså! Det gillar jag verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0