Tack Natalie!

Inte hann jag till stan i dag inte. Eller, jag var på väg och precis när jag hoppade av bussen i gullmarsplan så började det regna samt hagla, så jag vände på en gång..
Väl tillbaka i Tyresö så hämtade David upp mig och Muscot. Vi åkte hem till honom, åt pizza, tittade på film (Död Snö - usel film, måste jag säga. Fast den fick mig att skratta ett par gånger!), sen tittade vi på True Blood och tog en öl. Jag klarade det! Inga cp-ryck. Jag var lugn och glad hela tiden.
Tack Natalie för stöttandet <3.

Ang. håret så är jag inte riktigt nöjd än. Men det ser mycket bättre ut nu än vad det gjorde innan! Det krävs nog inte mycket till för att jag ska gilla det, så att jag kan visa upp det :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0