Protokollräknare och tävlingsplaner!

Är hemma efer en stressig dag. Hjälpte som sagt till på en freestyle tävling på Österåkers BK. Fick det ärofyllda jobbet som protokollräknare. Fick sitta uppe i klubbstugan och räkna ihop resultat på protokollen.  Så jag fick inte se någonting av den officiella delen av tävlingen. Satt helt själv och räknade matte - inte kul, inte kul! Aldrig mer protokollräknare!

Den inofficiella godisdelen fick jag däremot ta del av och det är väl bättre än ingenting! Efter det var det bara att hjälp till att städa upp.
Men jag fick syn på agilityhindrena en bit ifrån, så jag smet iväg dit och tränade med Muscot. Han var verkligen med och älskade det! Han gjorde några ärevarv och sprang runt på några hinder själv. Det är en glad hund! Bra träning blev det också. Agility är verkligen det jag kommer att satsa på nu! Han har det verkligen i sig. Freestyle kommer vi fortfarande att köra, fast främst satsa på agilityn. Istället koncentrerar jag mig främst med Nikita inom freestylen. Nu när vi är uppe i klass 3 vill jag verkligen visa vad vi går för! Två tävlingar är redan inplanerade för henne, varav hennes debut i klass 3 blir 12 september i Bro-Håbo!


Bästa Nikita! Nu ska vi verkligen visa vad vi går för i freestyle klass 3!

Kommentarer
Postat av: Michelle

ser fram emot att se er köra :D:D

2009-08-17 @ 22:32:06
URL: http://michelleochjack.webb.se
Postat av: Nathalie

Svar till Michelle:

Kommer inte in på din sida just nu så jag svarar här:



Vad roligt. Det ska faktiskt bli intressant. Förvänta dig inte så mycket bara. Ingen av oss är redo för klass 3 riktigt än! ;)



Kommer du till Bro och kör du också eller?

2009-08-19 @ 16:15:12
URL: http://natisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0