Bra hunddag

Idag har verkligen varit en bra dag, speciellt för hundarna. Sov ju över hos Annie i Huddinge. Där har Muscot fått springa på deras tomt halva dagen. Nikita har fått träna ett speciellt trick också, som ska användas nästa tävling - tittut. Tips från Annie (Tack!). Säg till om ni vill se bild eller se det "live"!

Från Annie fick jag skjuts med Malin och hennes mamma till Farsta och därifrån tog vi pendeln till Bro och buss till skolan. Någonting som är riktigt påfrestande för Nikita, det blir en sån hög stress, speciellt med buss. Vilket vi verkligen jobbar på.

Väl på skolan behövde jag inte vänta länge förens Natalie kom hit. Då gick vi ut på promenad med en Rottweiler blandning. Vi gick ner till vattnet och lät dem bada och leka. Nikita gillade verkligen den där hunden, det var så härligt att se! Så länge sen som hon verkligen lekte med en annan hund. Förhoppningsvis får Natalie ha den hunden permanent här på skolan!

Nu är både hundar och jag trötta. Hundarna har deckat för länge sen och det dröjer inte länge förän jag också gör det!

Imorgon ska jag fortsätta träningen med Niki. Vi har en hel del trick som vi är på gång med. Nu satsar jag stenhårt på hennes freestyle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0