Bästa sommarlovet hittills <3

Inte mycket kvar av sommarlovet nu. Jag har hunnit med en hel del och jag måste säga att det är den bästa sommaren jag någonsin varit med om. Många mål uppfyllda!

Men nu är det bara en vecka kvar och jag vill hinna med att göra någonting mer av lovet. Någonting roligt att avsluta ett härligt lov med. Visst, på fredag är det dags för ännu en uppvisning med hundarna i kungsträdgården och på söndag ska jag hjälpa till på en freestyle-tävling i Åkerberga, som Agnes anordnat. Så jag har ju fortfarande roliga saker att  se fram emot  innan lovet tar slut.

Men jag funderar på om man kanske ska ta och  fixa en grillkväll eller någonting på måndagen när man får komma tillbaka till internatet. Grilla nere vid sjön och ta ett kvällsbad eller någonting. Någonting sådant vill jag göra. Vilka är på? :)



 


Kommentarer
Postat av: Evie

jag er fett på len!

2009-08-13 @ 03:17:02
URL: http://lezaie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0