Uppvisningshelg

Självklart så dog datorn igår precis när jag höll på att skriva nedanstånde inlägg. Men nu skriver jag klart det och publicerar det..

Ja, då var uppvisningarna över och det har gått bra för båda mina hundar.
Men jag är själv stressad över kommande tävlingar. Jag känner att jag inte riktigt är redo för freestyleklass III. Tävla kommer jag att göra ändå, men jag ser det mer som en rolig grej mer än att jaga poäng. Nikita är ju trots allt första blandrasen som fått uppflytt till högsta klassen! Jag vill göra ett bra intryck, men vi har en hel del att jobba på innan jag är redo för den klassen.

Tycker det är tråkigt att ingen filmade mig och Nikita när vi tävlade i Motala. Jag vill så gärna kolla på det programmet. Speciellt för att se hur vi kan förbättras. Sen vill jag gärna ha kvar det, så jag kan titta på och minnas. Det är jag besviken på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0