Försöker komma tillbaka

Jag har blivit riktigt seg med både bloggen och numera hemsidan. Jag väntar på att få ta på vissa bilder så att jag kan fortsätta med hemsidan. Har inte så stor inspiration just nu, så jag hoppas den kommer tillbaka när jag får lite färskt att jobba med.
Även bloggandet har jag blivit seg med, så nu försöker jag komma tillbaka till det igen. Har även skaffat mig Twitter. Känner mig helt enkelt tvungen att testa det. Vi får se om det blir långvarit. Gillar iaf grejen med små korta uppdateringar. Då har man inte ångest över att man inte skriver långa intressanta inlägg. För det kan man ju inte :). Istället blir det kort, faktarikt och rakt på sak istället för att släta ut det med fina ord.

Kommentarer
Postat av: Leeniz

Haha ja jag blev medlem på Twitter igårkväll, man måste ju testa om det är bra som alla säger. Risken är dock stor att man blir beroende av den :P jst för att det är så enkelt att skriva. :P

Vad heter du där då?

2009-07-23 @ 13:18:43
URL: http://leeniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0