Igår till idag

Känner att jag glider mer och mer ifrån bloggen. Men än håller jag den vid liv. Efter shoppingen i stan med Anna igår, så tog jag mina hundar och gick över till Simon. Jag hade lovat att jag skulle diska och jag håller faktiskt det jag lovar. Det trodde inte att jag skulle göra det, men tji fick dem :D . Sedan drack jag en kopp te framför TVn  med Simon innan alla somnade, inklusive jag.

Idag är det dags att ta hunden och musiken in til staden igen. Det är dags för ännu en våra berömda freestyleträningar i kungsträdgården. Just nu håller Agnes på att fixa batterier till min spelare, så att vi kan ha någon musik att träna till.
Ska själv slänga mig in i duschen också innan jag går, samt fixa ner min musik på en ny skiva. Som vanligt glömde jag den förra på tävling..

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror jag kör på det va!

Du är inte ensam om att vara lat from time to time...

2009-07-18 @ 01:42:49
URL: http://annanost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0