I'll be back!

Sega tider för bloggandet. Jag har nämligen åtagit mig uppgiften att fixa hemsidan till våran grupp. Det tar mesta av min tid. Men jag har kommit en bra bit på vägen och jag hoppas att den blir hyffsad klar snart, så att jag bara behöver göra finputsningar.
Då kan jag komma tillbaka hit med full kraft. Jag har en hel del klagomål som jag behöver få ur mig, så det kan förväna er. Sen kanske ni undrar hur det går med rökningen också, det kommer ni få en uppdatering om - med tips såklart. Utöver det så finns det en hel del som jag kommer ta upp och dela med mig utav. Håll ut så länge med spridda inläggsskurar.
Jag är snart tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anna

Väntar med spänning, speciellt på klagomålen du kommer ta upp. Sånt gillar vi, oj låter jag som en negativ människa nu..? x)

2009-07-21 @ 19:05:05
URL: http://annanost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0