Jag ser rött!

Underbart! Jag fick precis min mens. Jag som trodde jag hade ett tag kvar utan den. Tydligen inte.. Men det  är väl lika bra och ta den nu, i början av "sluta röka"-projektet. Det är nämligen så att jag gärna röker när jag har mensvärk. Då vanliga värktabletter inte funkar särskilt bra på mig så har jag hittat lösningen i cigaretten. Så det här ska bli spännande att se. Även om rött är min favoritfärg, så gillar jag inte mens!
Inte nog med att jag har mens, byrackan ska ha mens också. Då blir vi två surkärringar som kommer att skrika på alla.


 
  
Nikita och jag under våran mens-period!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lider med dig! Har skickat lite bilder till din mejl nu, några som jag lagt upp på facebook skickade jag inte med, tänkte att de kunde du ju ta därifrån om du inte redan gjort det :)

2009-07-02 @ 11:40:53
URL: http://annanost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0