Klagomuren

Det är otroligt hur vissa bara kan byta vänner sådär. Ena stunden är man bästis med en person, sedan hittar man någon annan och helt plötsligt är den personen bortglömd. Hur tänker man där?
Samma sak när de har pojkvänner. Då är vännerna bortglömda. Eller så träffas man någon gång ibland, pojkvännen är självklart med och får mest uppmärksamhet.
Jag blir så trött på betéendet. Jag fattar inte alls hur illa folk kan bete sig. Fattar de ens vad de gör, eller är de totalt jävla blinda mot andra? Tänker de bara på sig själva?

Hjälp mig reda ut dessa frågetecken, för jag fattar fan ingenting!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: haha, tack. då ska jag köpa allt på nelly. haha nä men man måste ju ha någonstans att bo och pengar så man kan vidareutbilda sig... det är väl det de kommer gå till.

2009-07-13 @ 22:44:17
URL: http://annanost.blogg.se/
Postat av: Anna

Tänkte färga hemma först men mamma berättade om att hennes kompis hade gjort det och hennes bryn trillade av! Men hon kan gå med att betala för det i sånna fall för hon vill inte att jag gör det själv... Bara hon inte backar ur om det så =P

2009-07-14 @ 00:46:46
URL: http://annanost.blogg.se/
Postat av: Helen

Känner igen mig i båda! Förstår inte heller. De gångerna jag har haft pojkvän har jag från första början förklarat för honom att hundarna och mina vänner kommer före allt, inklusive honom!



Jag finner de inte ett dugg konstigt. Ändå har jag flera vänner som "försvunnit" när de skaffat pojkvän.. astrist

2009-07-14 @ 13:31:55
URL: http://trickhundar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0