Lyckan kommer på posten!

Från ett beroende till ett annat. Jag erkänner att jag har en släng av shoppingberoende. Det är inte lika kraftigt som rökningen var, men det finns där. Nya materiela saker kan verkligen göra mig lycklig. Visst, jag håller med om att den lyckan kan vara kortvarig. men den kan hålla i sig, om man köper rätt saker.
Som ytliga saker man tar på sig. Hur glad kan man inte vara när man har på sig kläder som man känner sig säker i och stolt över. När man verkligen har lyckats med matchningen! Då kan man verkligen känna sig på topp och dagen kan bli hur bra som helst.
Andra saker som skivor, spel och kameror säger ju sig självt att den lyckan håller.

För att komma till saken. Jag smet in på Nelly och klickade hem lite lycka. Jag utnyttjade mig av Nellys fina erbjudande om fri frakt om man handlar inom två veckor efter förr köpet. Dessutom fick jag en kod av Natalie som gav  mig 100kr rabatt.


Your Eyes Lie 169 kr ,  Rare Fashion 79 kr , Rare Fashion 314 kr
I <3 Rea!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh klänningen till höger är så jävla fin, har suktat efter den mer än en gång. Hatar att jag är pank just nu!

2009-07-12 @ 23:36:46
URL: http://annanost.blogg.se/
Postat av: Mariama

klänningen från rare fashion är jättesnygg!

2009-07-14 @ 17:37:30
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0