Snart börjar helgen

Idag åker vi. Till Motala bär det av!

Nikita har fått  duscha, så nu luktar hon förhoppningsvis inte löp längre. Åtminsstånde inte lika mycket iaf.. Jag har snart packat klart och ska hoppa in i duschen själv. Sen hoppas jag att jag hinner gå ner till macken och köpa med mig reskost! 
Klockan sex blir jag upphämtad och tåget går 19.15, som sagt.

Prövade igår att mobilblogga, men det gick inte alls. Så det bir nog ingen uppdatering förns på söndag igen.
Så håll tummarna för oss nu!


Uppflyttningspoäng till oss alla!

Kommentarer
Postat av: Helen

Woooh!

2009-07-25 @ 00:51:12
URL: http://trickhundar.wordpress.com
Postat av: Sandra

Tänkte bara fråga om du hade med dig din hund till freestyletävlingen fast hon löpte??? I texten verkar det så...

2009-08-16 @ 14:09:24
Postat av: Sandra

Tänkte bara fråga om du hade med dig din hund till freestyletävlingen fast hon löpte??? I texten verkar det så...

2009-08-16 @ 14:10:05
Postat av: Anonym

Tänkte bara fråga om du hade med dig din hund till freestyletävlingen fast hon löpte??? I texten verkar det så...

2009-08-16 @ 14:11:06
Postat av: Nathalie

Svar till Sandra:

Självklart hade jag inte med en löptik till tävling! Men jag förstår att det är så du uppfattar texten. Vad jag menar är att hon hade slutat löpa, men att jag duschade av henne eftersom tikar fortfarande luktar löp en tid efter de har slutat!

:)

2009-08-16 @ 23:57:59
URL: http://natisa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej då vet jag =) Tänkte jag frågar istället för att dra egna slutsatser =P

2009-08-18 @ 13:27:42
Postat av: Nathalie

Sv till Sandra:



Ja, det är bra. Jag gillar att du frågar :)

2009-08-19 @ 16:12:37
URL: http://natisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0