För stort ego, för nyfiken..

Att jag är riktigt jävla nyfiken var väl ingen nyhet va? Inte heller att jag har ett stort ego var en sån stor nyhet va? Då kommer nog inte följande erkännande som någon nyhet heller.

Tävlingen igår filmades med Agnes kamera. Jag fick ta med mig kameran hem för att fixa in allt på datorn. Väl hemma kunde jag inte hålla mig. Jag var helt enkelt tvungen att visa hela familjen hur det hade gått för mig på tävlingen. När alla hemma hade sett allting ville jag se det igen. Sen tog nyfikenheten över och jag ville kolla på allt annat som fanns filmat. När batteriet började blinka för att påminna om laddning stängde jag av den i panik.
Frenetiskt började jag leta efter sladden som behövdes för att fixa över filmen till datorn. Överlycklig när jag hittade den skuttade jag till datorn och kopplade in kameran. Fick igång det och skulle precis till att fixa över allting på datorn, när kameran gav upp.
Så nu sitter jag här med en död kamera, utan laddare. Jag som ville få in allt på datorn och få upp det på youtube.
Mitt eget fel, helt klart. Och låt oss säga som så att jag har lärt mig av mitt misstag. Jag skulle fört över allting det första jaag gjorde såklart. väl ppå datorn kan man ju kolla hur mycket man vill.

Fan vad lätt det är att vara efterklok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0