Min bästa Nikita!

Gick väldigt bra idag när jag var nere med Anna och tränade vid klubben. Nikita är verkligen en dröm att jobba med när hon väl fungerar. Även om hon inte är perfekt. Men om hon hade varit det, så hade det inte funnits någonting att jobba med.
Jag tror att det kan gå riktigt bra för oss på tävlingarna i Motala nu i helgen. Håll tummrna för oss!
Muscot däremot har inte fått någon aktivering alls sedan i måndags. Detta efter ett tips av Agnes att han ska vara understimulerad till tävlingen, så att han verkligen vill jobba. Det tror jag faktiskt på och hoppas att det funkar.

Imorgon åker vi. Tåget lämnar Stockholms Central 19.15. Jag blir upphämtad vid sex-tiden av Anna och hennes mamma. Kommer verkligen inte att ta med mig datorn. Det känns bara onödigt. Kan hända att jag mobilbloggar, men räkna inte med det. Hem kommer jag sent på söndag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0