Tävling i mälarö

Jag får lite ångest över att jag inte har bloggat på hela dagen. Nu när det börjar gå uppåt för den och allt.


Det har varit en händelserik dag och det finns mycket att berätta. Har varit på mälarö hela dagen. Där har jag och min lilla bruna Muscot tävlat i hundsporten freestyle.
Jag känner att jag hade lite för höga förhoppningar om dagen, även om jag försökte hålla dem nere. Men eftersom det gick så bra på träningen soå hoppades jag på hög poäng idag. Men på den officiella tävlingen gick det inte direkt någonting vidare.
Däremot så anmälde jag mig på plats till godisklassen. Första gången jag kör godisklass och det gick riktigt bra. Muscot jobbar verkligen mycket bättre med godis (Någonting vi tränar på). Jag hamnade iaf på en delad 1:a plats. Priset jag valde var en 15kg matsäck. Det var ett äventyr bara att få med sig säcken hem. Tack Emelie som skjutsade från Mälarö till Bromma (tack för skjutsen från spånga till mälarö också!), tack Annie för hjälpen och sällskapet till gullmarsplan och tack mamma för hjälpen från bussen hem.
Självklart filmades alla viktiga händelser. Jag slänger in det på datorn när jag vaknar och fixar allt sånt , så får ni se själva sen.

Nu borde jag sova.
När jag vaknar kommer bloggen att bli lite intressantare.


Kommentarer
Postat av: agnes mohlin

Du får skicka filmerna till mig också! Fixar-Natha!

Fungerar det att lägga upp filmerna, så fortsätter vi filma med den kameran på tävlingar. Batteri och minne håller bra mkt längre än digitalkameran, för att inte tala om kvaliteten på filmerna.



Emil är för övrigt lös i magen nu istället! Grr, när tänkte han bli bra?

Kanske ska fortsätta tävla när han är dålig i magen, det verkar gå bra då :P

2009-07-12 @ 16:58:32
URL: http://trickhundar.wordpress.com/
Postat av: fanny

hur gammal är din hund ? :)

2009-07-17 @ 12:50:07
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0