Problem mot lösning!

Jag fastnade helt i dexter efter att Anna hade gått. Maraton med avsnitt från säsong 2, på kanal sex. Snart börjar säsing 3. Jag längtar!

Jag och Anna pratade mycket hund. Speciellt började vi med en ny metod på Nikita mot hennes utfallsproblem. Det har gått bra hittills, men jag ropar inte hej än. Nu kommer jag verkligen att träna hårt. Hon ska ut på tävlingsplanen och det är så fort som möjligt.

Imorgon ska vi träffas igen, men med ett lite annat syfte. Vi ska träna inför tävling. Med störning och så vidare. Det kan bli lite spännande faktiskt!

Jag känner hur jag inte orkar göra en ordentlig uppdatering just nu. Vi hörs senare när jag är på topp igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Beslutsångest, "ska jag ska jag inte"? As usual ;)



Tar med kameran imorgon :D

2009-07-05 @ 01:49:50
URL: http://annanost.blogg.se/
Postat av: agnes mohlin

Yey! Nikki ska fan ut på plan!

2009-07-05 @ 14:01:52
URL: http://trickhundar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0