Bra dag, trots strejk

Nej, inte var han taggad på att jobba idag heller. Jag gissar att det har mycket att göra med Nikitas löp. Men det är bäst för honom att han skärper sig och jobbar ordentligt nu nästa helg när vi ska tävla!
Trots hans strejk så har det varit en kreativ dag. Vi har fått tummen ur arslet och fått lite ordning på våran grupp. Jag och Agnes har nu suttit ett tag och spånat på namn åt gruppen. Vi har haft många tokiga namn som förslag, vissa riktigt bra som tyvärr redan användes på annat håll. Till sist kom vi iaf fram till någonting riktigt bra och jag tror att de andra håller med oss på den punkten också!

Jag är den utvalde att fixa våran hemsida och jag har redan börjat  planera. Men det är lite kvar som jag behöver veta innan jag kan sätta igång ordentligt. Som vilka det är exakt som vill vara en del av guppen. Jag ser verkligen fram emot det arbetet. Jag känner att jag har en del kreativitet värt att släppa ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0