Två dygn utan nikotin

Tänkte bara inflika lite snabbt att jag nu har klarat två dygn utan nikotin. Med bara ett litet antal sug efter cigg. Då har jag även varit ute idag, vilket nog var det jobbigaste. Den vanan jag har att alltid röka när jag ska någonstans, det visade sig verkligen nu. Men jag sa bara till Malin "Nu skulle det sitta fint med en cigg" tätt följt av ett skratt.
Imorgon ska jag vara ute ännu mer, så vi får se hur jag klarar av det!

Alla tips hur man kan hålla sig borta från cigaretterna är varmt välkomna. Jag uppskattar verkligen alla tips jag kan få som kan göra vardagen lite lättare.

Nu ska jag sova. Ska upp relativt tidigt imorgon. Först ska jag ringa Natha, sen ska jag åka och hämta Anna med hundar och ta med dem hit. Vi ska ha picnick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0