Två fiskar och två badkrukor

Nu har jag varit nere vid sjön med Anna och fyra hundar. Två av hundarna har simmat, en har bara doppat sig lite och en är verkligen en badkruka.  Själv valde jag att bara doppa benen, då badplatsen inte var idealisk.

Anna hade med sig sin värsting kamera så det blev ett par foton tagna av henne. Så fort hon har delat med sig av dem till mig, så delar jag med mig av några till er!

Jag hade en jättemysig dag som jag gärna gör om. Fast lite längre, lite soligare och bättre fika. Jag älskar att ha hundarna med mig ut på en heldag. Det är mycket roligare att göra någonting speciellt än att bara gå ut på enformiga promenader. Hundarna tycker också att det är mycket roligare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hm, blir felmeddelande hela tiden när jag ska skicka bilderna. Provar lite senare istället :)



Så Gross är inte ensam om att sällan bli bra på bild? Skönt att höra. Kanske är för att de är mörka och snabba? :p

2009-06-30 @ 22:09:56
URL: http://annanost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0