En härlig kväll med hundaktivitet

Jag tog en dusch, sen mötte jag upp Malin vid bussen för att sedan gå till en annan buss och åka ner till nyfors. Där gick vi en liten promenad tills vi kom fram till brukshundklubben. Vi hade lite tur med oss, för några agilityhinder stod utomhus, varav ett som jaag och Muscot verkligen behöver träna på.
Jag gav upp med träningen rätt snabbt, då Muscot inte var ett dugg intresserad av att jobba. Jag gissar att det fortfarande var för varmt, eller så ville han heldre ha korven som Malin hade med sig till sin hund ;).
Så efter ett kort träningspass och en stunds gluttande på när andra tränar så gick vi ner till sjön en sväng. Jag kände för att doppa fötterna och benen, så så fick det bli. Till och med Muscot badade lite.
Efter en stund tog vi bussen tillbaka till centrum för att sedan gå ner till donken. Där köpte vi glass och sedan åkte Malin hem.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0