Akta väggen!

Jag har återigen gått in i en internatdepretion. Alltså ingen bra dag. Den började bra, men det gick över snabbt.
Jag har en känsla av att jag håller på att gå in i väggen. Inte bra alltså.
Jag hoppas att lovet och praktiken får mig på fötterna igen. För som det ser ut just nu så kryper jag igenom dagarna. Tar mig igenom dem som en zombie, med små ljusglimtar. Men energin räcker inte riktigt till. Det är för ssmå ljusglimtar.
Så trött på hur folk beter sig och vad de håller på med.
Nej, jag vill hem!

Kommentarer
Postat av: Anna

=(



men imorgon får du åka hem och sedan blir det träning på lördag =D

2009-10-22 @ 11:04:26
URL: http://www.apporttokig.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0