Byracka!

Jag är så trött på min sjuka hund. Sjuk som i att hon inte mår bra, inte att hon är helt psykad. Har slängt ut så mycket pengar de senaste veckorna bara på hennes veterinärkostnader samt medicin. Fler sådana kostnade kommer att tillkomma, då hon fortfarande inte är helt okej.

Men nu till saken jag tänkte komma till:
Nikita äter just nu en medicin som ger henne ökad aptit. Vilket har lett till ett par roliga äventyr för henne. Till en början med så har hon nu i två dagar gått och ätit ur en låda med hundkex. Vilket nu resulterar i att hon ständigt är bajsnödig och fiser för jämnan. Men jag menar, vem gillar inte den härliga doften av hundfis?


Idag krävde hon lite mer äventyr än så. Det räckte inte med att äta ur en låda. Det är ju ingen match!
Hon tog tillfället i akt när jag lämnade en delad frolic på byrån och gick iväg. När jag sedan kom tillbaka låg byrån på golvet och ena lådan hade flugit till andra sidan rummet. Alla saker som legat på byrån var utspridda i hela rummet. Allt för ett par bitar frolic. Jag undrar om hon tyckte det var värt det ..

Jag har aldrig behövt lägga undan saker. Har alltid kunnat ha godis framme utom hennes räckhåll när hon står normalt, utan att hon rört det. Har till och med kunnat ha matsäcken öppen på golvet utan att hon så mycket som nosat på den. Nu måste jag tydligen tänka om..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0