Fejk?

Jag har nu försökt betala en av mina räkningar i över en vecka. Jag har fått två olika banknr men min bank fortsätter säga "Mottagarkontot finns inte". Jag har försökt me allting och förstår inte vad problemet är.
Ska ner till banken imorgon, alternativt på tisdag och prova om det fungerar på det sättet. Om det inte funkar så vet jag inte vad jag ska göra. Skulle kanske fungera att skicka via posten..

Jag blir förvirrad av hela situationen. Är det någon som inte vill ha mina pengar, som är ute efter att sätta negativt omdöme på mig? Att tilläggas är att det är ett Tradera ärende.
Någon som möjligtvis har erfarenhet inom ämnet? Behöver all hjälp jag kan få just nu ..

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj oj, banksaker är tyvärr inte min starka sida. Hoppas det löst sig?



Klart jag kan hänga på och kolla kläder på onsdag :D

2009-10-26 @ 12:26:34
URL: http://www.apporttokig.webb.se
Postat av: Annelie

hejhej, jag har exakt samma problem som du hade.. hur löste det sig? mvh annelie

2010-11-20 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0