Fittigt!

Världens fittigaste dag i dag.
Vaknade upp med världens mensvärk. Ont i magen, ont i ryggen, ont överallt. På toppen av det mådde jag illa och var nära på att spy flertal gånger. Låg kvar i sängen i två timmar efter jag hade vaknat. Jag kunde varken somna om eller komma upp för att gå på toa.
Tillslut kunde jag ta mig upp och krypa till toaletten. Hann även med att tigga till mig en värktablett och ta den innan jag däckade i sängen igen. Jag tyckte det var anledning nog att sjukanmäla mig för dagen.

Trodde jag hade blivit av med den här kraftiga menssmärtan. Men nu är den tillbaka. Kul!


Tur att jag hade sällskap av en mysig Muscot iaf! Annars hade jag nog aldrig kommit upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0