Företagsekonomi

Så var man tillbaka på skolan. Åkte hemmifrån med en buss som gick 06:26 och var framme på skolan vid 08:00. Ogillar starkt både att åka till skolan och hem ifrån skolan. Det är en jobbig resväg och tar så lång tid. Det hjälper inte att man har en stressad hund när man åker kommunalt. Bra träning dock och hon har blivit mycket duktigare!
 
För tillfället har jag företagsekonomi. Jag har en bra affärsidé som jag och några andra redan håller på med, men som jag nu tänkte starta upp som ett företag. I övrig så är kursen seg. Men med tanke på företagsidén så håller jag kvar vid kursen. Om det går som jag vill så kan det här bli riktigt bra. Måste bara hitta rätt energi och engagera mig.

Kommentarer
Postat av: Helen Wibom

Haha! Under den kursen startade Agnes o jag (m.f.) ett hundcafé/hundprylaffär. Agnes och jag drog de till de extrema. Vi skulle köpa upp alla ikea:or(öh) och göra om dom till detta samt endast bögar med aids och böghundar fick komma in :D m.m. m.m. haha!

2009-10-05 @ 22:39:52
URL: http://trickhundar.wordpress.com
Postat av: Anonym

VAR MED OCH TÄVLA OM ATT BLI VECKANS BLOGG OCH VINN EN PERMANENT LÄNKNING (detta ger dig fler läsare)



LYCKA TILL!!



http://contest.blogg.se

2009-10-05 @ 23:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0