Framtidsplaner

Framtiden är alltid någonting jag funderar över. Jag vill ha klart för mig vad jag vill göra efter skolan innan den är slut.
Idag har tankarna gått åt omplaceringshundar. Inte vilka som helst från blocket, utan från andra länder som kanske inte haft det särskillt bra. Det är någonting jag vill jobba med, på ett eller annat sätt. Om jag så själv har ett företag dedikerat åt sådana hundar, om jag är jourhem eller om jag själv tar hem några. På något sätt ska de få en plats i mitt liv. Det är just på vilket sätt som jag sitter och funderar över just nu.


Elliot


Sissela

Två hundar som jag mer än gärna hade tagit hem ifrån Hundhjälpen!

Kommentarer
Postat av: Helen Wibom

Funderade också på något liknande en gång i tiden. T.o.m. på att starta en egen omplaceringsgrej i nåt land. Jag tycker de ofta sköter hela grejen taskigt och lägger ner tid och pengar på endel "obra" hundar. Samt fler miljötest osv borde göras.. Ja, såhär i efterhand så är det nog inte något jag skulle vilja dedikera mitt liv med.. Tyvärr!

För de (enligt min uppfattning) verkar behövas..

2009-10-05 @ 22:37:15
URL: http://trickhundar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0