Godmorgon!

Idag vaknade jag på rätt sida. Jag vaknade för ungefär en timme sedan - pigg och glad! Det är inte all ofta jag vaknar varken pigg eller glad.
Idag tänkte jag faktiskt göra någonting vettigt, inte bara ligga hemma och dra mig. Men vad ska jag göra?

Först och främst tänkte jag äta en ordentlig frukost. Därefter är jag faktiskt lite sugen på att ta en lång höstpromenad med hundarna, med lite träning under tiden. Ta med kameran och fota lite kan vara någonting. 
Sen funderar jag på om jag ska rensa ut min garderob och städa rummet, för att sedan göra någonting roligt.

Jag tror faktiskt att det kan bli någonting bra.
Mer än såhär lär jag också hinna med. Har faktiskt lite fler vettiga saker på dagends "to do"-list. Som att betala en räkning. Det lär ju gå att slinka in mellan några aktiviteter.

Dags att sätta igång. First up: Frulle! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0