Härlig dag!

Frukosten och långpromenade är avklarade. Det var faktiskt riktigt skönt med en långpromenad i skogen idag. Tog med mig hundarna och lillasystern. Blev även några kort men batteriet var riktigt dåligt och den la av väldigt tidigt. Vet inte heller om det blev några bra kort. Jag kollar upp det om en stund och visar om det fanns några bra.
Efter promenaden gick vi och handlade godis och glas. Nu har jag legat här i min säng ett tag och bara slappat.

Kvar att göra idag är att
» Rensa i garderoben
» Städa rummet
» Betala ett par räkningar

Innan jag sätter igång med resten av dagens nödvändigheter får det bli ännu en hundpromenad. Dock inte en lika lång den här gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0