Idag är jag glad!

Idag är jag glad. Exakt varför vet jag inte. Men det måste ha att göra med gårdagens träning med Nikita. Sen får vi inte glömma samtalet med Anna senare på kvällen (mellan strulen med internet). Jag lär mig alltid någonting nytt när jag pratar med henne. Fylls alltid med ny energi när jag pratar med henne. Det är så skönt. Inte många som gör det just nu. Tack!

Idag har jag en lektion kvar av skolan - Engelska B. Nackdelen är att den lektionen tar upp hela eftermiddagen. Det var skönt när vi tittade på film, men nu ska vi börja jobba ordentligt igen och då blir det bara segt med en hel eftermiddag.
På kvällen är det sista kurstillfället för Lydnadskursen. Vi ska ha en liten träningstävling, så det ser jag fram emot.

Nu ska jag aktivera lite hundar innan lunchen!

Kommentarer
Postat av: Anna

:D :D :D

2009-10-20 @ 17:14:41
URL: http://www.apporttokig.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0