Internatlivet är inte så roligt..

Livet på internat tråkar ut mig. Alla dagar börjar se likadana ut. Likadana och tråkiga. Inte många personer är sig lika längre heller. Jag vill bara hem och stanna där. Men jag är bestämd, jag ska klara av gymnasiet. Jag ska gå ut och vara en stolt student! Synd bara om det ska vara 1½ tråkigt år kvar.. Jag hoppas att det bara är någonting tillfälligt, annars flyttar jag hem igen. Inte tänker jag betala skyhöga summor för att ha tråkigt.

Som tur är så är det ju lov snart och direkt därefter har jag praktik i 3 veckor. Ska bli riktigt skönt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hm, nej livet på internat är inte så roligt om man inte är en "rutin"-människa. Men håll ut, du klarar det!



Tack för länkarna till klänningarna föresten! :D



Juste en sak till, fan vad värdelösa vi varit på att träffas och träna. I helgen är jag dock HELT fri på första gången på länge, ledig något då?

2009-10-14 @ 15:02:43
URL: http://www.apporttokig.webb.se
Postat av: Mimmi

jag är 19 och gått ut gymnasiet och ska läsa matte a med 93:or.. inge vidare. haha.



vad för skola går du på?

2009-10-14 @ 23:45:47
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Annie

Vänta bara tills jag får plats på internatet ;D

2009-10-19 @ 20:26:33
Postat av: Nathalie

Svar till Annie:



Det är en härlig dag när du får flytta in. Jag längtar! Då kanske det äntligen blir ändring på det här stället!

2009-10-20 @ 01:00:03
URL: http://natisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0