Klickerträning

Avslutade precis ett pass med Nikita. Vi har inte tränat så mycket med klicker. Hon är inte så van att prova sig fram med nya saker, utan provar mest det hon kan. Men efter dagens pass tror jag att hon kommer prova mer. Henne kommer jag börja klickerträna mycket nu. Vi har precis påbörjat enn övning som nog kommer att ta ett tag, men det är ett bra trick. Har klickat fram det med Muscot förut, så jag vet precis hur jag ska gå till väga.
Hemlighetsfull tänker jag vara också.
Nu kanske någon har en aning, eller kanske redan har listat ut var det är för trick vi håller på med. Så svårt är det inte. Det gäller bara att känna mig och mina hundar. Självklart kan jag avslöja detta senare, om det finns intresse. Annars får ni helt enkelt komma och titta när vi tävlar (Freestyle!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0