Laddar om

Idag sjukanmälde jag mig. Kände att jag behöver lite tid för mig själv. Tog en väl behövd sovmorgon. Drog sedan ut i skogen med hundarna på promenad. Bara fokuserade på mig och hundarna, någonting som både jag och de behövde. Nu har jag fått lite energi tillbaka iaf. Hoppas att dagen fortsätter tillåta mig ladda. Behöver all energi jag kan få just nu.
Lite skolk kan faktiskt vara nyttigt. Ibland behöver man det verkligen!

Men om man kör på min taktik, så ska det inte vara regelbundet. Akta dig för att hamna i skolkfällan, det är en ond cirkel som är svår att bryta!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag gjorde det samma , skolk är nyttigt i små mängder tror jag bestämt ;)

2009-10-22 @ 18:42:40
URL: http://michelleochjack.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0