På gång med Freestylen!

Nu har jag äntligen kommit en bit på vägen med Muscots freestyle. En låt är vald sen idag och jag håller på att fixa ihop ett program. Jag har redan kommit en bra bit. Nu tänker jag verkligen fixa allting innan tävling. Jag vill inte fortsätta improvisera på planen, nu vill jag satsa seriöst. Muscot ska upp till klass III!

Fattas bara att komma igång med Nikita nu också. I värsta fall har jag ju min låt med henne, men jag vill göra någonting nytt nu! Har ett flertal låtar som jag kan tänka mig med henne, det gäller bara att välja någon och göra det bästa av den. Har ju stora mål med "gammeltanten"! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0