Praktik

Sådär, nu har jag precis ringt min praktikplats som jag ska befinna mig på i tre veckor från och med måndag.
Jag börjar klockan nio och slutar ungefär vid halv fem.
Jag kommer att ha oömma kläder på mig.
Jag kommer att jobba med hundar.
Det handlar om pälsvård.


Hundtrim är rätt gissat.
Jag ska praktisera på Evas hundtrim i Bagarmossen, rättare sagt :).

Under de veckorna kommer jag att suga åt mig så mycke kunskap som möjligt. Jag är intresserad av yrket och nu vill jag se om det verkligen är någonting för mig.



Kommentarer
Postat av: Mimmí

vad roligt med praktik! =) Hoppas den är lyckad! :)



tack för senast också! :)

2009-11-07 @ 16:37:04
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0