Så blev det

För er intresserade och nyfikna: Ja, det blir L1an för mig och Annie i november. Alltså kommer vi inte att tävla hos ÖHU den 7:e.

Jag är verkligen taggad inför kursen. Jag tror verkligen att den kommer att öppna nya härliga dörrar för mig i framtiden. När L1an är klar är det jag som tänker leta efter, först och främst, en passande freestyleinstruktörsutbildning. Möjligtvis att det blir fler instruktörsutbildnigar också, men först vill jag sätta mig in i andra sporter.

Någonting annat jag har varit riktigt sugen på ett tag också, är att utbilda mig till freestyledomare. Det tänker jag också ta tag i lagom till nästa år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0