SM i fårvallning

Var ju som sagt till dalarna över dagen igår och såg lite av SM i fårvallning. Det var en bra erfarenhet. Så mäktigt med hundar som kan jobba på ett sådant sätt. Är även imponerad över förarna! Man blir lite sugen själv på att ge sig in i sporten. Synd bara att jag inte har en hund som skulle funka i det sammanhanget. Så just nu tror jag att vi håller oss till det vi kan!

Tyvärr körde inte de ekipage som jag ville se under dagen. Det var lite trist. Hade även gärna velat se finalen som går av stapeln imorgon. Man kan inte få vara med om allt här i livet. Det kommer flera år. Kanske att jag står där en vacker dag.
Nej, det tvivlar jag på ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0