Back to the vet

Plötsligt har jag inte energi till någonting. Förra fredagen var jag hos veterinären med Nikita och nu är det dags igen. Hon har utslag över hela nosen och upp i öronen. På nosen har hon kliat upp ett stort sår, eller så har det spruckit upp, som även har blivit infekterat.
Jag hoppas inte att det här äventyrar vårat deltagande i SM..

Jag har en tid bokad imorgon bitti för att kolla upp felet. Jag hoppas jag får svar relativt snabbt, då det är veterinärbesiktning inför SM på eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Helen Wibom

Om hon får medecin för det så fråga veterinären om medecinen räknas som doping. de är ju jätte kluriga regler på sånt!

2009-09-24 @ 15:05:28
URL: http://trickhundar.wordpress.com
Postat av: Nathalie

Helen:

Ja, det är ju det också. Så mycket att tänka på nu. Jag hoppas att det här inte blir ett problem inför helgen..

2009-09-24 @ 17:31:46
URL: http://natisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0