Freestyle SM, dag 2

Dags att få berätta om min och Nikitas andra dag på Freestyle SM.

Dagen började inte alls bra. Jag vaknade tio minuter innan min buss skulle gå. Pinsamt! På SM och allting. Men, det var väl lite typiskt mig. I panik försökte jag hitta ett sätt att ta mig till tävlingsplatsen. Tillslut löste Annie problemet, då en av arrangörerna kunde hämta upp mig i Farsta.
Tyvärr kom jag försent till min start. Men det var ändå rätt skönt att få starta sist. Då hade både jag och hund tid att lugna ner oss efter en stressig morgon.
Tog mig tid att rasta och värma upp henne i skogen, som jag helt glömde bort innan min start första dagen. På med alla kläder och sedan var det bara att gå in på planen.

En tokigt nervös matte som i all stress blev osäker och glömde bort programmet, förstörde en hel del. Det gick ungefär som dagen innan. Tur då att det är en inofficiell tävling, så resultaten syns inte på hundens sida. Haha!

Tyvärr var det två ekipage som blev diskade under dagen. Två hanar som troligtvis var sugna på en löptik.
Vem vet hon kanske ville ha valpar. Så att hon kunde skriva "Tjuvparning på freestyle SM - lättlärda valpar" som rubrik på blocket.

Med dem diskningarna och Agnes brytning igår resulterade det i att vi hamnade på 9onde placering av 12.
Allas poäng och placeringar finns på SHU.SE.



Kommentarer
Postat av: Michelle

En sådan valp vill ju jag ha :D XD

2009-09-28 @ 22:11:31
URL: http://michelleochjack.webb.se
Postat av: Nathalie

Ja, varför inte! :D

2009-09-28 @ 23:00:18
URL: http://natisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0