Freestyle SM = stress!

Jag känner att jag blir mer och mer stressad ju närmre jag kommer Freestyle SM. Jag har ett program av två som är färdigt, det andra har jag bara kommit halvvägs på. Det känns som att jag inte kommer någonstans. Ska snart fortsätta arbetet på andra programmet, men det känns som att jag bara stressar ihop någonting. Det blir inte så bra som jag gärna vill att det ska vara.
Något positivt är iaf att jag börjar få ihop rätt outfit för program nr 2, bara några detaljer som fattas. Men det går att ordna. Det svåraste är iaf fixat, så på den punkten går det frammåt.

Men å andra sidan, så tror jag att jag oroar mig för mycket. Egentligen borde jag köra på som vilken tävling som helst. Det är det jag vill. Men nu när det är en så pass stor tävling där bl.a. publiken väntar sig lite mer så kan jag inte slappna av helt. Jag vill bara hitta ett lugn inför tävlingen!



Våran senaste tävling i Bro, 12 september


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0