Håltimmar

Idag har ingenting direkt spännande hänt. Jag har mest sovit, när jag inte har varit på lektion. Men jag har haft en jävla massa håltimem idag. Det gillar jag. Men det är tråkigt att det blev på hundträningen bl.a. Inte för att jag är dålig på att träna hund, för det gör jag flera gånger dagligen. Det är bara det att jag tycker att en del andra hundar i klassen kan behöva aktiveras!

Själv jobbar jag på med lydnaden och freestylen. Har troligvis en låt att jobba med nu! Nästa tävling är i november och till dess ska vi jobba hårt. Uppflytt till trean är ju faktiskt målet.


Nu ska jag däremot äta kvällsfika. Sen är det dags att städa rummet, innan jag åker och handlar :).

Kommentarer
Postat av: Lina o Zing

Stort TACK för gratulationerna i min blogg! Tack också för härligt beröm det värmer :)! Cowboy programmet är också min favorit, men :) tycker alltid att mina nya program är mina favoriter :) Lycka till i november!

2009-09-30 @ 20:11:09
URL: http://nogg.se/dogz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0