Lydnadskurs

Då har man påbörjat en lydnadskurs för Agnes Mohlin. För ut på lydnadsplanen vill jag komma. Då är det smidigt med en kurs för någon man känner, speciellt när hon håller den här på skolan. Samtidigt som jag lär mig så bidrar jag med pengar till hennes resa till Kenya. Två flugor i en smäll alltså och fler än så!

När kursen är slut så ska jag och Muscot slänga oss ut på tävlingsplanen. Sen får vi se om det blir någonting för Nikita också.

Först upp: Fot-träning!
Det har jag alltid velat lära mina hundar, men tyckt att det är för tråkigt och tagit för lång tid. Därför har roligare trix gått före. Det ångrar jag nu.. Men nu ska det bli av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sanna Jacobsson
❤Foki❤


RSS 2.0